Запрошуємо вас в спеціалізовану програму.
Для навчання та підвищення кваліфікації учасників психотерапевтичних програм різних модальностей.
Також для практикуючих психологів, психологів-консультантів.
І інших фахівців різного профілю (лікарі, соціальні працівники, які працюють в сфері консультаційних центрів).
Придбання теоретичних основ і практичних навичок, необхідних для роботи з психотравмою і ПТСР.
Підвищення рівня кваліфікації та професійної ефективності психотерапевтів і психологів-консультантів в роботі з психотравмою і ПТСР.
Ведуча програми: Валентина Нейкова-Мохова - психолог, гештальт-терапевт, травма-сфокусований терапевт (фахівець в області психотерапії травм і криз ових станів), автор і ведуча тематичних семінарів, терапевтичних груп та освітніх програм.
Структура роботи: 7 дводенних модулів (140 академічних годин), з періодичністю зустрічей - 1 раз на місяць. Заняття проходять по суботах і неділях.
Час проведення: з 10:00 до 18:00 (з перервою на обід).
Форми роботи: лекції, терапевтичні демонстрації основних технік індивідуальних і групових робіт, вправи на відпрацювання навичок діагностики і психотерапевтичних інтервенцій, тілесні практики, групові обговорення. Проводяться клінічні розбори випадків з практики ведучою програми і учасників групи.
Програма проводиться на базі Київського Інституту Гештальт і психодрами. При завершенні програми видається сертифікат КІГІП, що підтверджує кваліфікацію в області роботи з психотравмою і ПТСР.
1. Концепція психологічної травми.
Поняття травми. Фактори травми. Феноменологія травми і ПТСР. Основні види психотравм. Класифікація травмуючих подій;
2. Стадії розвитку травматичного процесу.
Сучасні моделі травми і ПТСР. Основні рекомендації протоколу NICE. Диференціальна діагностика травми і ПТСР. Гостра реакція на стрес і гостре стресовий розлад;
3. Оценкі травми і її наслідків.
Розлад адаптації. Специфіка травматичної пам'яті. Нейрофізіологія травми. Діссоціатівние феномени, як загальна реакція на травму;
4. Травма раннього розвитку.
Діагностика та типологія порушень прихильності. Класифікація прив’язаності в діагностичних посібниках. Відображення дитячих травм в дорослому житті. Симптоми «інфантильної» травми. Формування «травматичного» характеру. Травма розвитку і особистісні розлади. Комплексна псіхотравматізція;
5. Етапи і стратегії психотерапії при роботі з кризовими станами, психотравмою і ПТСР.
Робота з інтрузивними спогадами, тривогою, гнівом, почуттям сорому і провини. Копінг з симптомами ПТСР. Реструктуризація та інтеграція травматичної психологічної фрагментації. Психологія посттравматичного зростання;
6. Синдром втрати (Гостре горе).
Психологія переживання втрати. Стадії і завдання процесу горювання. Нормальні і патологічні реакції на втрату. Ускладнені форми горя. Особливості психотерапевтичної роботи з втратою;
7. Фази відновлення, реінтеграції та оновлення - себе, відносин, цінностей і способів життя. Попередження рецидиву.
8. Сіндром емоційного і професійного вигорання. Безпека і ефективність фахівців, які надають допомогу людям, які пережили психотравмуючі події.
Додаткова інформація:
Зарахування до програми учасників які не є студентами КІГІПа, відбувається тільки при проходженні особистої співбесіди з ведучою програми.