Проведення дитячо - батьківських груп з дітьми аутистами

Програма орієнтована на соціальних працівників, практичних психологів, психотерапевтів, педагогів, батьків.

Метою програми є навчання спеціалістів формам і способам встановлення контакту і спілкування з аутичною дитиною, а також методикам підвищення психологічної грамотності батьків аутичних дітей. Учасники програми отримають інструменти, знання і досвід в тому, як розвивати, підтримувати розвиток і комунікативні навички дітей, як гармонізувати дитячо-батьківські стосунки, покращити взаємодію дітей із зовнішнім світом і проводити терапевтичні заняття дитячо-батьківських груп з аутичними дітьми.

Завдання програми:

встановлення контакту з аутичною дитиною;
індівідуальна та групова робота з аутичною дитиною;
дитячо-батьківська терапія з аутичною дитиною;
підвищення психологічної грамотності  психологів.

Теми програми:

  1. МОДУЛЬ Організація роботи сім’ї і діагностика сім’ї.
    Розвиток навику долання спеціалістами негативізму при спілкуванні і встановленні контакту з аутичною дитиною і сім’єю. Варга Вікторія
  2. МОДУЛЬ Індивідуальна робота.
    Особливості психічного розвитку аутичної дитини 0-4 роки. Дослідження рівня розвитку психічних функцій (уваги, сприймання, пам’яті, мислення, мовлення), особливостей емоційно-вольової сфери та розвиток пізнавальних навичок. Адаптація, корекція сенсорної та емоційної дисфункції дитини з аутизмом, підвищення її активності в процесі спілкування з дорослими і дітьми. Русич Світлана
  3. МОДУЛЬ Індивідуальна робота.
    Навчання батьків методикам виховання дитини з аутизмом. Сприяння розвитку емоційного інтелекту. Розвиток взаємодії та комунікації з іншими дітьми і дорослими. Розвиток пізнавальних навичок у дітей віком від 4 до 10 років. Русич Світлана
  4. МОДУЛЬ Сімейна терапія.
    Організація сім’ї та аутичної дитини у зовнішньому світі, навчання її простим навичками контакту і більш складним формам поведінки, розвиток в дитячо-батьківській терапії самосвідомості і особистості аутичної дитини. Варга Вікторія
  5. МОДУЛЬ Психомоторний тренінг. Соціальні навички.
    Гармонізація дитячо-батьківських відносин з використанням методів розвитку психомоторних можливостей, зорово-моторної координації, стимуляції психічних процесів, розвитку допитливості та стимуляції до активної співпраці та спілкування аутичних дутей за допомогою ігрової терапії, тілесної терапії, гештальт-терапії. Розробка та  проведення практичних занять з батьками і дітьми, які сприяють розвитку самоконтролю і самоорганізації та научуваності працювати по вербальній інструкції. Маргітич Марина
  6. МОДУЛЬ Танцювально-рухова терапія. Методи арт-терапії.
    Організація і проведення терапевтичних дитячо-батьківських груп з аутичною дитиною використовуючи методи танцювально-рухової терапії для подальшої емоційної, пізнавальної, фізичної та соціальної інтеграції особистості, допомогти дитині розширити свій руховий діапазон та покращити соціальну взаємодію з однолітками і батьками через рух і танець; та методи арт-терапії для розвитку  комунікативних здібностей, уваги і фантазії та стимуляцію творчих здібностей аутичних дітей. Маргітич Марина
  7. МОДУЛЬ Підтримка спеціаліста.
    Підвищити психологічну грамотність психологів в роботі з батьками та дітьми.

Програму проводять:


Вікторія Варга
- доцент; кандидат психологічних наук; директор Психолого-педагогічного центру в м. Ужгород, тренер Київського інституту Гештальта і Психодрами, гештальт-терапевт. Досвід роботи понад 20 років.

Світлана Русич – психолог Психолого-педагогічного центру в м. Ужгород,  практичний психолог відділення раннього втручання з 2007 року, професійний тренер з раннього втручання, гештальт-терапевт. Досвід роботи понад 15 років.

Марина Маргітич – практичний психолог, арт-терапевт, гештальт-терапевт, тренер Київського інституту Гештальта і Психодрами. Досвід роботи понад 15 років.

Структура програми: Програма складена на основі методів роботи арт-терапії, ігрової терапії, тілесно-орієнтованої психотерапії, танцювальної терапії, психомоторного тренінгу, гештальт-терапії.

Тривалість програми: 7 дводенних тематичних модулів.

Періодичність зустрічей: приблизно 1-1,5 раз на місяць, субота-неділя, з 10.00 до 18.00.

По закінченню навчання видається сертифікат Київського інституту Гештальта і Психодрами.

Формат проведення: очні зустрічі в Ужгороді

Адреса: вул. Академіка Корольова 4а,  Психолого-педагогічний центр

Для участі необхідна попередня реєстрація.

Стати учасником групи можливо після співбесіди.

Записатися за напрямком

Дякуємо! Ваша заявка отримана!
Ой! Щось пішло не так під час відправлення форми.