Одними з основних труднощів дитини з аутизмом є порушення спілкування з навколишнім світом. Тому важливим напрямком корекційної роботи є формування комунікативних навичок.
Навчання вміню виражати прохання, коментувати події, задавати запитання з метою отримання інформації, виражати емоції і повідомляти про них, формування соціальної поведінки і діалога - необхідна умова для соціалізації цих дітей. Сформованість комунікативних навичок сприяє розшренню можливостей для їх спілкування, соціальної адаптації.
Дуже часто у дітей з розладами аутистичного спектру відмічаються значні труднощі переносу умінь і навичок з однієї соціальної ситуації в іншу. У результаті тісної співпраці і взаємодії батьків дитини, спеціалістів полегшується перенос комунікативної навички в умови повсякденного життя і їх закріплення.
Використання ігрових методів и прийомів дозволяє посилити у дитини соціально-комунікативну мотивацію, завдяки чому у неї з'являється потреба використовувати комунікативану навичку.
Навчання проходить у пігруповій формі – двоє\троє дітей.
Заняття проводить практичний психолог Світлана Русич