Комунікативні групи для дітей з аутизмом та труднощами у спілкуванні

Одними з основних труднощів дитини з аутизмом є порушення спілкування з навколишнім світом. Тому важливим напрямком корекційної роботи є формування комунікативних навичок.

Навчання вміню виражати прохання, коментувати події, задавати запитання з метою отримання інформації, виражати емоції і повідомляти про них, формування соціальної поведінки і діалога  - необхідна умова для соціалізації цих дітей. Сформованість комунікативних навичок сприяє розшренню можливостей для їх спілкування, соціальної адаптації.

Дуже часто у дітей з розладами аутистичного спектру  відмічаються значні труднощі переносу умінь і навичок з однієї соціальної ситуації в іншу. У результаті тісної співпраці і взаємодії батьків дитини, спеціалістів  полегшується перенос комунікативної навички в умови  повсякденного життя і їх закріплення.

Використання ігрових методів и прийомів дозволяє посилити у дитини соціально-комунікативну мотивацію, завдяки чому у неї з'являється потреба використовувати комунікативану навичку.

Навчання проходить у пігруповій формі – двоє\троє дітей.

Заняття проводить практичний психолог Світлана Русич

Записатися за напрямком

Дякуємо! Ваша заявка отримана!
Ой! Щось пішло не так під час відправлення форми.